[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”Rij” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” column_structure=”1_4,3_4″][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_image src=”https://www.audiocom.nl/wp-content/uploads/2017/02/Audiocom_portret.jpg” align_tablet=”center” align_last_edited=”on|desktop” admin_label=”Afbeelding” _builder_version=”3.23″ sticky=”off” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” always_center_on_mobile=”on”][/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”3_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Tekst” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Wilco Bruinsma
Mijn naam is Wilco Bruinsma en sinds 2015 ben ik actief bij Audiocom als productspecialist. Ik heb me in de afgelopen jaren snel ontwikkeld op het gebied van telecom en de bijbehorende producten. Voor mij is het een uitdaging om samen met u, als klant, te kijken waar en hoeveel u in uw huidige thuissituatie kunt besparen. Hierbij heb ik het niet alleen over uw mobiele telefoonabonnement, maar ook over uw huidige energieleverancier en het internet, tv & bellen thuis. Uw grote voordeel is dat wij onafhankelijk zijn en we een ruime keuze hebben uit verschillende aanbieders. Tevens hebben we een eigen monteur die ook kan helpen bij slechte wifi ontvangst, traag internet of andere problemen.
Daarbij zijn er drie begrippen die voor mij in een winkel erg belangrijk zijn, Persoonlijk – Vertrouwd – Service. Deze drie begrippen probeer ik altijd uit te dragen naar de klant toe en ben dan ook van mening dat dit het gedeelte is waarin onze winkel het verschil maakt. Is uw toestel gevallen en is het scherm defect? Ik maak een reparatierapport voor de verzekering en zorg ervoor dat uw toestel daarna snel gerepareerd wordt, met originele onderdelen, zodat u het toestel niet lang hoeft te missen. Heeft u vragen over uw factuur? Gaan uw MB’s te snel op, kom dan langs, samen met u zoeken we de oorzaak en een oplossing. Mijn service stopt niet na uw aankoop!
Afgelopen jaren is de telecommarkt enorm veranderd en krijgen we steeds meer concurrentie van het internet. Daarom zijn wij bij Audiocom afgelopen jaren bezig geweest om u niet meer alleen mobiel aan te kunnen bieden maar het complete thuispakket. Hiermee willen we u als klant een totaaloplossing kunnen bieden en heeft u bij ons één vertrouwd en persoonlijk aanspreekpunt. Het complete thuispakket heb ik hierboven al een beetje genoemd, maar bij het thuispakket moet u vooral denken aan natuurlijk het vertrouwde mobiele toestel of abonnement en daarnaast ook aan TV, internet en bellen of uw energie (gas en stroom) thuis. We zien vooral in de energiesector dat er ontzettend veel mensen nog te veel betalen voor hun energierekening. Vaak kan meer dan 85% van de gezinnen besparen op hun energierekening en deze korting kan dan oplopen tot maar liefst €250,- per jaar. Veel mensen hebben simpelweg geen tijd of maken er geen tijd voor om uit te zoeken wat de beste oplossing voor thuis is. Daarom wil ik u hier graag bij helpen en natuurlijk compleet ontzorgen.
Ik nodig u van harte uit voor een kopje koffie om te kijken waarop u kunt besparen.”
Wilco Bruinsma
w.bruinsma@audiocom.nl
0519-220660
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]